Адміністратор сайта


ІНФОРМАЦІЯ
про систему обліку інформації, якою володіє
апарат Новоушицької районної державної адміністрації



Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться у володінні апарату райдержадміністрації, підлягають обов'язковій реєстрації. Для реєстрації документів, що надходять до райдержадміністрації та надсилаються нею, розпоряджень голови райдержадміністрації, наказів керівника апарату райдержадміністрації в апараті адміністрації застосовуються відповідні підсистеми системи обліку документів: «Вхідні документи», «Вихідні документи», «Облік звернень громадян», «Облік розпоряджень голови», «Облік наказів керівника апарату».

Зазначена система дозволяє забезпечити виконання таких функцій:

- реєстрацію та облік вхідної кореспонденції;

- реєстрацію та облік вихідної кореспонденції;

- реєстрацію та облік звернень громадян;

- реєстрацію та облік розпоряджень голови облдержадміністрації;

- реєстрацію та облік розпоряджень голови райдержадміністрації;

- реєстрацію та облік наказів керівника апарату райдержадміністрації;

- контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня, розпоряджень голови райдержадміністрації;

- пошук документів за основними реквізитами та ключовими словами.



(станом на 13.09.2019)


Розпорядження голови райдержадміністрації

Накази керівника апарату райдержадміністрації



Вакансії райдержадміністрації

Відомості, зазначені у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру




Повернутись



© 2005-2019 Новоушицька районна державна адміністрація Хмельницької області
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International
вул.Подільська, 17, смт Нова Ушиця Хмельницкої області, Україна, 32600;
admin@nu-rda.gov.ua; +380688449980, (03847)21281, (03847)21170, (03847)21878